Programy lojalnościowe

Audyty marketingowe wraz z rekomendacjami

Prowadzę działania polegające na analizie otoczenia rynkowego firmy, jej poszczególnych działań marketingowych oraz wewnętrznych struktur marketingu.

Dodatkowo analizuje procesy sprzedażowe dokonując niezależnej oceny działu oraz prowadzonych projektów i sprzedawanych marek.

Podczas audytów dokonuję z jednej strony niezależnej Analizy stanu obecnego (audyt danych, wywiady pogłębione, poznaję zwyczaje i procesy), a z drugiej strony modeluję nowe rekomendowane rozwiązanie. Rekomendacja bazuje na światowych i rynkowych case study, ekspertyzach rynkowych, badaniach i własnych wypracowanych rozwiązaniach.

Analiza stanu obecnego Plik DOC / Plik PPT
Rekomendowane rozwiązania Plik DOC / Plik PPT

Strategie programów lojalnościowych

Przy budowie strategii dla nowych programów lojalnościowych zawsze wypracowuję optymalne indywidualne rozwiązanie dla Klienta.

Podczas sesji z Klientem prowadzę „burzę mózgów” i od ogółu do szczegółu wypracowuję model optymalny. Przewiduję różne scenariusze uwzględniający rozwój rynku, konkurencje i zachowania grup docelowych. Podczas pracy nad strategiami wyznaczam cele, określam zadania wyznaczając na planie marketingowym kamienie milowe, opracowuję wskaźniki KPI.

Procesuję zadania z podziałem na zasoby i narzędzia niezbędne do ich wykonania. Wyznaczone do osiągnięcie w programie cele wpisuję do business case projektu. Kompletne strategie zawierają strategiczne rekomendacje programu wraz z założeniami finansowymi, a także z opisami kanałów komunikacyjnych i narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia celu.

Strategia programu lojalnościowego Plik DOC / Plik PPT
Business case Plik XLS

Budowa procesów
i funkcjonalności
programów lojalnościowych

Buduję dedykowane programy lojalnościowe. Badam potrzeby Klientów a następnie planuje architekturę systemu.

Tworzę procesy i funkcyjności systemu lojalnościowego bazujące na audycie środowiska IT. Dzięki analizie IT i ich wyników buduje fundamenty przed wdrożeniem programu. Moje doświadczenie to kilkanaście znaczących w Polsce, zrealizowanych programów lojalnościowych dla niemal wszystkich branż.

Opracowuje procesy koordynacji prac wielu dostawców, odpowiedzialnych za procesy powiązane z bieżącą obsługą programu lojalnościowego (Call Center, Logistyka nagród, Analityka programu, Agencje reklamowe itd.).

Opis dokumentu zawiera, architekturę systemu, opis z wykresami wszystkich procesów od rejestracji klienta po procesy tworzenia komunikacji marketingowej. Opis funkcjonalny zawiera opis wszystkich możliwości programu w tym funkcje tworzenia kampanii marketingowych, segmentacji, zarządzanie wartościami dodanymi.

Funkcjonalności systemu Plik DOC

Wdrożenie i obsługa programów lojalnościowych

Wdrażamy i obsługujemy kompleksowo programy lojalnościowe oraz powiązane z nimi procesy biznesowe. Na etapie wdrożenia koordynujemy prace informatyczne w tym integracje między systemowe.

Naszym Klientom zapewniamy wsparcie w zakresie organizacji działu marketingowego, pomagamy przy wdrożeniach procesów, szkoleniach kadry obsługującej program lojalnościowy (Sprzedawcy, Handlowcy, pracownicy Call Center, pracownicy POS).

W czasie lounchingu koordynujemy pracę reklamowe, wizerunkowe i pracę tymczasowe hostess i innych pracowników. W trakcie trwania programu lojalnościowego zapewniamy kompleksową obsługę wszelkiego typu promocji konsumenckich.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwoju programów w trakcie ich prowadzenia, obsłudze działań pro-sprzedażowych oraz moderowaniu zachowań uczestników programu lojalnościowego.

Analityka programów lojalnościowych

Wiedza i szybkość wyciągania wniosków jest decydującym elementem przewagi konkurencyjnej. Mając tego świadomość dostarczam niezbędnych informacji moim Klientom.

Posiadam narzędzia pozwalające na analizowanie zebranych danych. Chcąc zwiększyć skuteczność prowadzonych działań marketingowych na podstawie umiejętnych odczytów danych dostarczam Klientom bieżących rekomendacji. Opracowuje dla Klienta w pełni profesjonalne raporty z oceną skuteczności prowadzonych kampanii.

Pozwalam zrozumieć Klientowi otoczenie i wagę danych, którymi dysponuje oraz znaleźć sposób na uzyskanie z nich wiedzy potrzebnej do zwiększania efektywności podejmowanych działań.

Celem prowadzonych analiz danych jest:

1. Moderowanie zachowań konsumentów w ciągle zmieniających się warunkach rynkowych oraz zwiększenie skuteczności prowadzonych działań;
2. Dostarczenie wyników efektów działań promocyjnych w ramach prowadzonego programu lojalnościowego;
3. Skuteczne wyciąganie wniosków z opracowanych wcześniej wskaźników pomiaru działań marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru lojalności klienta i ich wpływu na wyniki sprzedażowe;
4. Prowadzenie analityki biznesowej, analityki zaawansowanej i Big Data.


Zainteresowany?
Zapraszamy do kontaktu

 

Wyślij wiadomość