O firmie

Eksperci marketingu ukierunkowani na wzmacnianie lojalności klientów.


Bywają programy lojalnościowe tak dobre dla Klienta, że dążą do upadłości marki. Nasza firma jest stworzona po to, aby do tego nie dopuścić.

Analizę matematyczną programów lojalnościowych łącze z doświadczeniem marketingowym zdobytym we wiodących przedsiębiorstwach, takich jak: Barlinek S.A., Alma Market S.A., Unicard S.A., Optimus S.A., BP Europa SE.


Poznaj szczegółowe portfolio na:
www.sroga.pl

Nasze mocne strony

Posiadamy bardzo dobre umiejętności analityczne oraz zdolność badania wielu zmiennych w procesie decyzyjnym dotyczącym prowadzenia i rozwoju programów lojalnościowych.

Czy wiesz że?

75%

programów lojalnościowych


nie posiada żadnych narzędzi analitycznych i po wdrożeniu nie prowadzone są żadne raporty określające skuteczność działań marketingowych
95%

programów motywacyjnych


nie posiada odpowiednich narzędzi, które mają motywować pracowników do aktywnego działania w ramach prowadzonego programu lojalnościowego
78%

programów wsparcia sprzedaży


nie prowadzi żadnych dodatkowych promocji czasowych mających na celu aktywacje klienta do działania w ramach prowadzonego programu lojalnościowego

Zainteresowany?
Zapraszamy do kontaktu

 

Wyślij wiadomość